wtorek, 26 maja 2015

Witam Cię najważniejsza kobieto w moim życiu! Na początku mamuś wszystkiego najlepszego w dniu twojego święta. Mam cichą nadzieję ,że kwiatki oraz aniołek od Milenki Ci się podobają. Wybrałam kwiaty w twoim ulubionym kolorze jak już sama zauważyłaś. Ostatnio mamy bardzo mało czasu na rozmowę, tak bardzo mi Ciebie brakuje! Pamiętasz o wynikach związanych z białaczką? No to wyszło jak wyszło czyli źle. Okazało się, że jestem chora jednak stan nie jest zaawansowany jest to bardzo łagodna białaczka i prawdopodobnie może wystarczyć kilka chemioterapii. Tak myślałam do niedawna, później okazało się, że lekarze w naszym cudownym Gorzowie mogli popełnić błąd poprzez system i wczoraj byłam powtórzyć wyniki. Poszłam razem z Kingą nie chciałam iść sama. Jak jest teraz? Nie mam pojęcia koperta z wynikami jest zaklejona i leży w koszu na śmieci..  Mogę się dowiedzieć z niej, że jest lepiej, gorzej, albo tak samo.. Po co robić sobie nadzieję.. Po co cieszyć się, że może być inaczej a później się rozczarować? Teraz żyję w niewiedzy i to mi odpowiada, jeśli odejdę do Ciebie to przynajmniej szczęśliwa. Nie będę skupiona na tym ile mi zostało. Ale w chwili obecnej muszę Cię przeprosić,zostaję z Mileną. Kiedy dzisiaj byłam u Ciebie na cmentarzu nie wytrzymałam i zaczęłam płakać, ale Ty to doskonale widziałaś. Wtedy Milenka powiedziała bardzo mądre dla mnie słowa . " Kamila nie płacz, mamusia jest cały czas tutaj" I wskazała rączką na serduszko. Ona rozumie znacznie więcej niż mogło mi się wydawać. Dziękuję Tobie za to co powiedziałaś mi o Adrianie w śnie. Każdy zasługuje na drugą szansę, nawet jeśli ta druga szansa miałaby zostać zmarnowana, każdy na nią zasługuje tak samo. A co zrobię, że Adrian daje mi tyle szczęścia? Co zrobić z tym ,że kiedy tylko słyszę jego głos humor poprawia mi się całkowicie. Taka jest już ta miłość.. Przepraszam ,że dziś rozmawiałyśmy tak mało. Jutro to nadrobimy.
KOCHAM CIĘ  ! 

5 komentarzy:

  1. Bardzo madre slowa! i dobrze napisane, smutne ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju, aż się wzruszyłam, bardzo mądrze napisane! *.*
    Obserwuję. :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi.
    Nowy post- CRYING BABY
    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie napisane, widać, że te słowa płynęły z głębi Twojego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie napisany post :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA! Więcej tu: http://newliferecenthistory.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń